Isnin, Mei 28, 2012

Today 32..

Assalamulaikum w.b.t..


da nak brsawang blog ummi ni..bz sgt2 and ummi plak bru je blk kmpg last week..so, tramat lah x sempat nk update blog..alhamdulillah..slmt sudah sumenya majlis prkhawinan adik ummi kimah a.k.a k.teh ngn suaminya che fadzill..dan tramatlah penatnye x ilang lg spai skrg..ummi plak dpt cuti kejap je..so, sumenye rushing..nnti ummi update story and piccas majlis tu ye..


dan brsyukur kehadrat allah s.w.t sbb ummi msh lg brnyawa dan hidup didunia ini selama 32 genap arini..hepi besday to me..' Ya allah panjangkan la umurku utkku mndidik ank2 ku sehingga menjadi ank yg brguna pd masa hadapan, utkku memperbaiki diri kearah lbh baik menjadi isteri solehah dan menabur jasa kpd ibu bapaku..tiada apa yg ku ingin melainkan ini saja didunia ini..lapangkan jiwaku utkku taat perintahMu dan murahkanlah rezeki ku dan seluruh keluargaku..rapatkan ikatan silaturrahim seluruh keluargaku dgn penuh kasih syg..amiiiin..'


arini ummi x keje, saje je smbg cuti tuk restkan badan ni..dan td en hubby ummi celebrate ummi di kenny rogers tesco tebrau..dan give present special for me..heee...suka sgt2..ummi just upload skit je..phm2 je la ape yg ummi dpt tu..segan nk tunjuk lbh2..hehehe~~

ok..tu saje ummi nk share...next ummi update story yg len plak ye..


yayy~~


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 ulasan:

PurpleSakura berkata...

handbeg kan..............
happy besday lg skali..hehehehe

Ummi Zayda berkata...

huhu...btol..
laki aku tau je aku suka kumpul handbag...