Selasa, Mei 07, 2013

Maixara C-Sential 10000mg vit c


Bakal mencetus fenomena 2013.
Hanya sebiji sehari untuk kesan berganda, tapi harga mampu milik yang berbaloi2..
Produk keluaran bumiputera..

HARGA SEBENAR RM125
TAPI UNTUK TEMPOH PROMOSI TERHAD,
HANYA RM99(S), RM104(S/S)
60 BIJI/BOTOL
(UNTUK 2 BULAN!)

nak order?? email ke 
atau sms/whatsapp/viber ummi 
019-7596510

 
rasai kesannya seawal 7 hari

SETIAP TABLET 10,000MG MENGANDUNGI:
1) Vitamin C (1,000mg)
2) Collagen (4,000mg)
3) Glutathione (3,000mg)
4) Ekstrak Strawberry (2,000mg)

FAKTA PRODUK:
1) Produk keluaran Bumiputera Islam
2) Halal & Selamat
3) Tidak mengandungi Gelatin
4) Selamat untuk wanita mengandung dan menyusu badan
5) Pengilang berstatus GMP
6) Sesuai untuk lelaki dan wanita
7) Kolagen dari ikan talapia- mereka yang alah kolagen marin/seafood boleh amalkan
8) Terbukti berkesan!

10 sebab mengapa Maixara C-Sential menjadi PILIHAN RAMAI
- 2x LEBIH kuantiti dari biasa iatu 60 tablet
- 2x LEBIH kandungan mg dari biasa iaitu 10,000mg
- boleh dimakan oleh lelaki mahupun perempuan
- kesan seawal 2-5 hari sahaja
- tablet boleh dikunyah seperti gula - gula
- Rasa tablet yang sangat sedap
- 1 kotak tahan untuk 2 bulan untuk jimat atau 1 bulan untuk kesan cepat
- boleh dimakan sewaktu datang haid atau ibu sedang menyusu badan
- tiada kesan sampingan kerana 100% adalah daripada ekstrak buah- buahan
- buatan tempatan, Halal dan dijamin selamat!

KEISTIMEWAAN MAIXARA C-SENTIAL: 
- Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu dan berseri.
- Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.
- Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema.
- Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut.
- Anti penuaan dan antioksidan yang tinggi.
- Membantu mengurangkan masalah sinus/resdung dan alahan.
- Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi.
- Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.


Duta produk MCS DIANA RAFAR

4 KHASIAT STRAWBERRY UTK KECANTIKAN KULIT
---------------------------------------------------------
Wajib Baca! Sbb ianya antara kandungan dlm Maixara C-Sential.
Mesti ramai x tahu kan khasiat strawberry ni. Jom bacakan khasiatnya di bawah:
1. Vitamin C
Kandungan vitamin C yang terdapat dalam buah strawberi lebih banyak berbanding 1 buah jeruk orange, kerana strawberi memberikan 94 miligram vitamin C atau 1.5 keperluan vitamin C harian. Umum mengetahui Vit C adlh sumber nutrien utama utk kecantikkan dan kesihatan kulit.

2. Mengubati Jerawat
Kandungan asam salisiat di dalam strawberry mempunyai manfaat untuk mengubati jerawat secara alami.

3. Menghaluskan kulit 
Buah strawberry mampu mengangkat sel-sel kulit mati. Gunakan stroberi ini sebagai lulur mandi. Untuk mendapatkan manfaat lebih, campurkan strawberi yang telah dihaluskan ini dengan susu dan minyak zaitun. Selain menjadi lebih halus, kulit pun akan tampak lebih cerah.
4. Mengandungi Antioksida Yang Baik Untuk Kulit & Elak KanserMengandungi antioksida yang memerangi unsur radikal bebas atau penyebab kanser. Buah ini juga mengandungi vitamin K, mangan, Folic Acid, Potasium, Riboflavin, Vitamin B5, Vitamin B6, magnesium dan Omega 3. Makan semangkuk strawberry yang dihancur (5 sudu) boleh memberikan kandungan kolagen yang boleh mencantikkan kulit anda juga.

P/s Maixara C-Sential mmg terbaik apatah lagi dgn campuran khasiat strawberry ini. Semua lengkap! 

VITAMIN C + KOLAGEN + GLUTA + EKSTRAK STRAWBERRY 10000mg
 

PENGAMBILAN DISARANKAN:
♥ Ambil sebiji sehari selepas makan sebelum tidur.
♥ Pastikan minum air dengan banyak kerana Glutathione yang ada di dalam Vit C MAIXARA ini berupaya menyingkirkan toksin di dalam badan dan air adalah penting untuk membantu toksin keluar daripada badan.
♥ Sesuai untuk lelaki dan perempuan.
♥ Tidak sesuai untuk kanak-kanak walaupun ianya sedap.




TESTIMONI


bayi menyusu badan MCS

 pengambilan slps 7 hari..hebat kan!!
Jerawat naik terus kecut slps 4 hari penggunaan konsisten. Hanya 2 biji sehari selepas makan malam.. banyakkan minum air suam...
Hasilnya pasti mengujakan...
Jom berMCS kunyah boleh... telan boleh.. yang penting mudah utk anda makan.. dimana sahaja!


Ini pengakuan pengguna MCS ini...
Sebelum ni saya tak pernah kisah pun dengan keadaan muka saya...tapi bila dah tengok macam-macam prodak kecantik yang di jual..teringin nak cuba...jadi ada sseorang yg mencadangkan guna MCS ni...saya paling suka jeragat di muka hampir hilang...dlm masa 2 minggu....


Dengan berMCS selama 2 minggu kulit kembali seperti sedia kala. Lebih lembut dan lembap. 
MCS Terbukti Suplemen yang baik utk kulit anda. 

MCS boleh dimakan oleh kaum hawa dan juga adam..

byk lg sebenarnya testimoni2 MCS ni, x larat nak upload lg ni..hehehe..

mmg x rugi,ummi sendiri pon dah mkn MCS ni..skrg ummi pregnant 4 bln ++ mmg sgt bertenaga..rasanya pon sgt sedap..
ape2 info ummi akan update lg ye..

jgn lupa order MCS, x rugi....:))



yayy~~



sudi-sudilah klik sini ye..TQ..
 


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Untuk ibu hamik boleh amek ke maixara ni?

ummi zayda berkata...

ye boleh