Jumaat, Januari 30, 2015

M.X.T - MUSCLE & ENERGY SUPERCHARGER -


HARGA 
RM220 FREE POS SEMENANJUNG
RM225 S/S
 FREE SHAKER

BERMINAT NAK ORDER?
SMS/WHATSAPP/WECHAT
0197596510


Ada 30 sachet dalam 1 kotak. 1 sachet sehari. Boleh guna sebelum senaman.
M.X.T adalah testosterone booster, muscle builder, energy supercharger dan lean body sculptur ALL IN ONE!
Dalam bahasa melayu mudah, Pembina Otot, Pengecas tenaga maksimum, peningkat testosterone dan pembentuk badan dengan menurunkan bodyfat badan SEMUA DALAM 1!

BAGAIMANA MXT BOLEH MENYELESAIKAN MASALAH ANDA??

APA DALAM M.X.T PLATINUM?????

WHEY PROTIEN DAN SOY PROTIEN - Paling asas utk MEMBESARKAN otot!!

SAW PALMETTO - Herba yg sgt popular dan biasa digunakan utk merawat masalah rendah nafsu dan mati pucuk.. ia juga digunakan utk merawat sesiapa yg menghadapi masalah prostat yg mengakibatkan kesukaran kencing.. ia membantu peningkatan hormon bagi lelaki secara NATURAL dan tidak akan ada kesan sampingan. Oleh itu, jika ia digunakan utk aktiviti sukan atau binabadan, ia akan memastikan hormon anda stabil dan peningkatan otot adalah lebih cepat dan luarbiasa. Jika bukan dalam konteks sukan, ia akan memastikan tenaga harian tidak putus, begitu juga tenaga batin

BUETA SUPERBA - Herba dari Thailand yg terkenal sebagai HERBA KEJANTANAN!! I digunakan utk meningkatkan kadar testosterone lelaki. Ia mengandungi Flavonoids yg memberi peranan sebagai "PENEBAL" utk segala gala otot di badan kita termasukkan otot batin. 

TRIBULUS TERRESTRIS - A stand alone supplement. Anda maybe pernah jumpa Tribulus di jual di mana2 dan tanpa di campur apa2. Ia biasanya dijual pada harga rm150-rm250 pada dose yg sama yg terdapat di dlm M.X.T!!! So, tak ke jimat kalau beli M.X.T PLATINUM? Tribulus ni ingredients paling popular dan paling kerap digunakan oleh atlit atlit segala sukan utk MENINGKATKAN OTOT DAN JUGA STAMINA. Otot akan kekal lama dan keras!!!!

CATUABA - 1 lagi champion dlm meningkatkan testosterone level lelaki. Herba popular ini biasa dijual berasingan, namun dlm M.X.T PLATINUM, ia digabungkan dgn herba herba top yg lain. Dgn pengambilan Catuaba, istilah PENAT boleh dibuang dari kamus hidup anda!!

GINKO BILOBA - Dah ada kereta kereta sport, kena lah ada pelincirnya.. Ginko ini memain peranan sebagai melancarkan perjalanan darah..dgn ini, tenaga n stamina memang takan putus2..ia juga akan menyebabkan minda kita lebih ALERT di gym, di gelanggang sukan, mahupon di ranjang!!

GUARANA - Antara kebaikan guarana ialah dapat meningkatkan tenaga. Guarana juga dikatakan kunci kepada awet muda selain menguatkan ketahanan badan.

CREATINE - Creatine merupakan salah satu bahan terbaik yang telah dicampur didalam MXT PLATINUM. Antara kelebihan creatine ialah dapat memberi tenaga dan mempertingkatkan kekuatan anda semasa workout. Creatine juga antara product stand alone sebagai penambah berat badan dan kini anda boleh dapat sekali di dalam MXT PLATINUM ini.

BLACK BEAN - Dari zaman dahulu lagi masyarakat cina mengekalkan dan menjaga kesihatan secara semulajadi. Black bean diminum dengan cara mereneh dengan memberi khasiat dapat melancarkan aliran tenaga di dalam badan selain melancarkan perjalanan darah dalam badan.

CASTER SUGAR - Bahan penambah rasa yang dicampur di dalam MXT PLATINUM

M.X.T
Function :
1) Membina otot
2) Mengembungkannya
3) Mengeraskannya
4) Menebalkannya
5) Energy menggila
6) Stamina dijamin takkan putus 
7) Prestasi ranjang pon jadi TIP TOP accident free!!

Senyum kepuasan...

M.X.T SESUAI UNTUK:
★1) Beginner beginner yg baru join gym yg nk start bina otot
★2) Org yg mmg dah ada otot yg nk menebalkan mengeraskan n menambah size otot
★3) Org kurus yg nk membesar.. besar guna M.X.T ni bukannya besar lemak or isi isi gebu...ia besar OTOT..so mmg akan nampak perbezaan..
★4) Org berisi yg nk cutting.. pon sesuai gak.. seperti saya ckp tadi la... ia fokus otot yg membesar bukannya isi.. so kalau org2 yg nk buang lemak badan pon boleh kerana ia akan bantu bakar lemak pada masa yg sama!!!
★5) Ahli sukan yg nk tenaga kaw kaw lu!!! Urine tak sangkut dont worry..
★6) JEJAKA YG NAK BUKTIKAN KEHEBATAN ''BELIAU'' DI RAN-JANG


ANTARA TESTIMONI TERHEBAT M.X.T

















Tiada ulasan: