Khamis, Januari 06, 2011

Happy Birthday My Love Kids...


hepi besday to you...hepi besday to you..hepi besday to alyahafiz..hepi besday to you...
genap suda 3 tahun umur anak2 ummi ni..x sangka cpt je membesar anak2 ummi..da la twin plak tu..huhu~~
ummi bersyukur sgt2 krana ummi salah seorg insan trpilih memiliki anak kembar...
kalau diulang masa 3 tahun lps iaitu 6/1/2008 ari ahad..skrg ni ummi kat labour room...
pkl 7 air ketuban ummi da kuar,byk plak tu..ummi ingt ummi terkencing..tp bila tgok airnya jernih dan byk leaking x henti2,ummi trus pggl nurse..sblm tu ummi da lbh seminggu kat ward..ye lh,tanda2 da kuar..lgpon ummi penah bleeding sblm ni..tu yg doc tahan ummi dulu,ummi kan peknen kembar..so..dpt perhatian lbh la dr pakar..pas ummi bgtau air ketuban ummi da leaking,nurse trus cucuk jarum kat tgn ummi..masa tu ummi belom sempat bekpes lg..nurse suh bekpe..tp ummi x nak sebb xde selera,minum air je..masa tu tuhan je yg tahu hati ummi resah sgt,takut nak bersalin..sakit ke x?tp gembira gak sbb akhirnya anak kembar ummi yg ummi kandung selama 35 minggu da nak kuar..x sbr nak tgok dunia..dan ummi akan menjadi ibu...hepi sgt2..ummi trus call ayah bgtau yg ummi da nak bersalin,masa tu ayah tgh tido lg..yelah x kan la pg2 da kt ward..trus ayah bgn bila ummi bgtau ummi da brsalin..cpt2 dia dtg nak tgok ummi..da nak jd ayah la katakan..

masa dlm labour room..ummi da rasa sakit,tp x kerap..perut ummi penuh wayar beselirat sna sni..wayar tuk cek denyut jantung anak2 ummi...lama gak ummi dlm labour room..doc cek..da buka 5 cm,tp ummi still x rasa nak bersalin..x lama tu doc2 yg selalu pantau ummi dtg cek..bgtau yg air ketuban ummi da sikit,yg pecahnya anak ummi yg duk atas,yg kt bwh ok..sape la ank ummi yg duk atas dlm perut ummi ni..sian dia,doc ckp da nak lemas,so..doc suh ummi caesare,takut ank ummi lemas..so..ape lg,dgn sepantas kilat nurse and sebagainya buat persediaan utk ummi caesare..kes emergency tu...

waa...ummi lg la takut sbb perut ummi nak kena potong..x dpt dibayangkan tau..abih ayat ummi baca bg cool lan hati ummi...dan semoga sumenya slmt..ayah ada masa tu,dia ikutkan saja ape keputusan doc yg penting biar sumenya slmt..slps sumenya da siap,ummi dibawa ke bilik emergency pembedahan..ya allah..masa tu hanya allah je yg tahu hati ummi ni..1045 ummi da berada dlm bilik bedah,nmpk jam kt dinding bilik tu..dan ummi nmpk la manusia2 yg berselubung baju biru dan muka nya ditutup cuma nmpk mata je..betul ke ni..
adoi..takutnya..dgr ramai suara lelaki dr suara pompuan..malunya ummi...tp xpe,dorg sume msti da biasa..
dan tepat 11:15 pg anak ummi Nur Alya Syuhada kuar,dan 11:16 anak ummi Muhammad Hafiz plak yg kuar..hepi sgt ank2 ummi da selamat dilahirkan di dunia ni..tp anak ummi hafiz kena tahan ward dulu sbb dia da trtelan air ketuban..seminggu gak la kna warded..

ok la..pnjg cite ummi ni..busan da baca ye..yg penting msa ini la saat yg paling x dpt dilupakan ummi,bkn ummi je,tp seluruh ibu2 kt dunia ni..
hepi besday syg..ummi sentiasa mendoakan kebahgiaan dan kejayaan anak2 ummi,jd lah anak yg baik dan berguna pd msa skrg dan dimasa akan dtg..doa ummi ngn ayah sentiasa mengiring hidupmu nak..
ummi n ayah sgt syg kakak alya dan adik hafiz..muuuuuuaaaahhh!!!

 Photobucket

3 ulasan:

::Mamalyna:: berkata...

hepi besday.... moga membesar dengan sihat dan sejahtera...

Ayah Zaidi & Ummi Zayda berkata...

thankz mamalyna..

||aLeaSaRa|| berkata...

Hepi bday to both of u,
It'a always 4 u,
What ever u do,
Allah always be with u.

Amin...Hepi Birthday dr abg/kakak kembar !!!