Sabtu, Januari 29, 2011

Makan-makan kt Rawa..

woowweeee~~~makan makan beso kali ni..makan steamboat dan bakar kt Rawa,Taman Pelangi Indah..tak jauh pon dr umah ummi..makan2 ni sempena besday kakak ipar ummi a.k.a mala,isteri abglong ummi..mmg mantap dan gilos la..pilih apa2 je tuk steamboat or yong tau foo dan bakar apa2 je spt ayam,udang,sotong,ikan..wat ever la..un limited tau..so..makan la sampai pengsan..cas bayaran kat sini kalo 4-6 taun RM 7.50,selebih nya RM 18 sorg..
huhu~~ckp byk wat penat je..kita layan zasss~~pic2 yg ummi snap ni..
masa ni baru sampai,yg lain belom ada lg,masih ondeway..nasib maklong da reserved awal2 3 meja tuk kitorg..anak2 ummi ni da tak sabar makan ni..ye la,kt umah tak makan apa2 lg..huhu~~sbb tau nak mkn beso ni,ummi tak masak la..:P
 huhu~~bakar dulu..yg dlm pon tgh mendidih gak..lapo ni...:P
 anak2 ummi tunggu nak makan..jap ye syg..
 arwisy..anak sedara ummi yg tembam..
 ayah..apis nak lagi..cpt la..
 pak long n mak long tgh menyantap..
 huhu~~ummi nmpk sipi je..pak long da standby ngn camera dia..
 ummi tgh kupas udang..aduh~~cacat pic ni,da la pic blur..ada plak interframe kt blkg tu..abaikan la ye..
 ayah da siap mkn,kenyang sgt..apis mkn jagung bakar..
 paklong ni tak abih2 snap sana sini..nak gak ummi sambar NIKON D90 tu..tunggu ada bajet la..
 apis pon nak gak la..pak nik amekkan ye..
dua2 skali nak bergambo gak..huhu~~

hurm~~nape la pic2 ni byk sgt yg blur..nak kena tukar camera la ni gamaknya,tak dok bajet la..nak gak pakai camera DSLR ni,tp tu la..mahal sgt..tunggu ada bajet la jwb nya..pakai la apa yg ada ye..

yayy~~

sudi-sudilah klik sini ye..TQ..
 

2 ulasan:

Mama Zharfan berkata...

me pun teringin nak pakai dslr --bajet belum mengizinkan ni :)

me dh click ur HB utk ari ni :)

Ummi Zayda berkata...

makacih tolong klik..
nape la menda alah tu mhl ye..