Rabu, Februari 09, 2011

memang sodap...

macam tak percaya akhirnya dapat gak ummi merasa popia crabstick mamalyna a.k.a ejan,mmg sodap~~siyes beb..sblm duk baca blog ngn komen2 org lain tntg popia dia ni..asyik duk baca je..kadang2 jelez nak merasa gak :P so..ummi pon order la ngn mamalyna ni..sblm CNY ummi ada order,tp disebabkan kesuntukan masa..x jd la nak order masa tu..skali pas cuti ummi dpt msj dr mamalyna ni,baru ummi tringat akan popia dia ni..trus la ummi konpem nak order gak..
dia pos ari senin,sri selasa da spai..tp disebabkan ummi keje..org pos laju ni salu nya kol kalo xde org kt umah..bleh la pas kt jiran je..rupa2nya tinggal kan note kt post box ummi suh pickup kt depo pos serahan..adeiii~~tak dapat la lg nak mkn popia ni lagi..huhu~~
pg td ummi g amek..so..ptg td..dgn perut laponya..terus ummi goreng..
 hamek..4 bungkus skali ummi order..ekekeke...
 suda separuh ummi goreng..
dan ini...popia crabstick mamalyna dan sosej berempah ummi zayda..hehehe~~
nyum..nyum sgt..

yayy~~



sudi-sudilah klik sini ye..TQ..
 

4 ulasan:

Chik Att berkata...

boleh cuba ni ...... di pos tak letak dalm aisbox ok kaa kualitinya

puan nina berkata...

wah..ni yg rase nk order jugak..selamat smp kt johor dan selamat dlm perut sudah kn?hehe

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

::Mamalyna:: berkata...

salam zaida, tq sudi wat entry.. dari minggu lepas ingat nak wat entry balas kat entry zaida nie, tp ai tak berkesempatan...

tq sudi order yer... bermacam2 halangan nak kasik sampai popia nie ke perut zaida, hehehe...

ai pinjam gambo tau..